April 1, 2009

malam ni aku nk tengok england maen.
kul bape?.
tanyeku.
dalam kul 3 cam2 kot.
jawab tiger.
ko x tgk ke.
hm xkot.
sok ade klas.hek
padahal sok kelas xde pon,kataku dalam hati.konon2 nk wat cm rajen la nk g klas sok.

lima minit selepas itu,aku terdengar suara munchy memanggil tiger.jom la kite g mkn.
hu.nmpak tggl aku sorng je la.duk je kt dpan komputer si music coklat.die pon g mkn.
tbe2 dtg seorang .rupa-rupanya hup seng.yaaa..datang pon kau hup seng.
tym susa baru la ko dtg.sori.biler ak senang aku lupekan ko.aku pegi la kawan ngan ayam merah.tomyam.nak kawan dengan kawan yang hebat2 je.hek.

eh knape ko xg kua sx.aku mls lah.alasan je sume 2.hehek.dalam hati punye la nk kua kan.adoi.ape la nk jd ngn kau ni.
hehe.nseb bek ade hup seng yang dtg menemani aku di kala aku sebegini.hup seng menawarkan utk aku bersamanya.aku bersamanya sehingga aku berasa sgt puas dan xterlarat lg.terima kasih hup seng.xkan ku lupa jasamu selamanya.

4 comments:

  1. hahaha! tuh laa die manusia.... masa senang lupa kwn... da susa, baru engat kwn.... comel seyh nama kwn2 kamu... kihkihkih~

    ReplyDelete
  2. hahahaha..aaaa..mesti la cumil2..bole mkn je sume 2..sdap..kah3

    ReplyDelete
  3. mm..kenape xde kerepek pisang tyme skola tu??hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahaha..2 tklua dr jenis biskut...laen kli ade la kot..kepek pisang khas utk ko..

    ReplyDelete